JANTUNG HATI

10 Cara Ucap "I LOVE YOU"

 

Ellow korang .. Hye .. Korang sihat ke hari nie??

Ehh , Amboi - amboi .. Cepat je korang kalau pasal CINTA-CINTA nie erk ..

Hehe .. best ke BERCINTA nie?? Korang pernah bercinta ke?? Hahh?? pernah erk?? Korang bercinta dengan siapa?? bagitahu lah kat Mimie jugak .. tak bek tau kedekut rahsia ..Hehe .. Berguraw je lah .. Bagi yang sedang bercinta toh .. Boleh la korang hayati apa yang Mimie nak bagitahu korang nie .. 

10 Cara Ucap "I LOVE YOU"

:51:  Album Gambar
Beli sebuah Gambar Album korang , then korang letak gambar geprang dan bopreng kat album gambar ..  Pstu korang letak lah kata-kata indah , menarik perhatian , sweet , yang boleh mencuit hati jiwa seseorang . Kalau diorang tahu mesti diorang segan dah terharu terhadap korang . 

:60:  Bunga ( Jangan BungSekuntuma Taik Ayam Pulak)
Ini khas untuk lelaki-lelaki diluar sana , korang boleh memberi sekuntum bunga untuk buah hati korang .  Kalau nak lebih baik pastikan korang tahu bunga kegemaran buah hati korang . Kalau nak sweet , pergi rumah dia subuh-subuh ..acecee .. bukan subuh lah ,pagi yang indah pun okey la toh .. Letak di depan pintu rumah dia , sebelum dia pergi mana .. tak kira lah samaada bunga tuh mahal ke murah ke.. tapi dihati sidia akan terjadi begitu mahal .. 

:54: Mesej Puzzle
Ini memang menarik juka anda buat okey ..HAHA !! Korang bagi pada sidia mesej yang sebuah mesej yang mencuit hati sidia . Biasanya lelaki yang takkan buat kat perempuan,if perempuan nak buat?? Ohh , saya nak kata korang memang TERBAEKK ..  haha .. Korang bagi kat dia untuk mencantumkan sendiri ..  Korang takkan menyesal lah .. Saya pasti dia akan merasa diri dia amat dihargai .. peace  -_-

:47: Puisi Romantik
Luahan perasaan sayang dan cinta pada si dia , ataupun dengan madah ucapan yang dicipta oleh korang sendiri , pastikan ia mengayat hati seseorang . Korang ! untuk lebih baik , korang boleh larr sembur minyak wangi sikit di kertas tu biar wangi dan membuat si dia akan sentiasa merindui dam mengingati korang ..

:33: Love List
Berikan list kenapa korang suka dan mencintai si dia .  tulis lah dengan perasaan korang yang sejujur dan seikhlas-ikhlas nya . Korang boleh post kepada si dia . Tapi jika nak lebih romantik korang sendiri lah bagi pada si dia .. Jangan malu okey ! Malah dia akan merasa cinta dia akan bertambah untuk korang sahaja . 

:27: Gambar Kesukaan Si Dia
If korang ad ber-snap dengan si dia , dan photo yang korang berdua menyukai , korang boleh framekan gambar tersebut .  Dan jangan lupa untuk  untuk lagi yang terbaik lagi korang boleh menhadiahi kepada si dia . Jika ada seperti hari istimewa atau hari lahir itu adalah cadangan yang baik untuk korang menhadiahkan kepada si pedamba cinta korang tuh ..hehe .. 

:108: Hadiah Buatan Sendiri
Bagi yang berlebihan tu korang boleh buat hadiah itu dengan sendiri . if korang ada kelebihan dalam bidang jahitan . Korang boleh mencipta nama korang berdua di kain yang korang rasa sesuai ataupun korang buat skaf dan hadiahkan kepada yang tercinta . Mesti dia akan berasa seronok dan mereka akan merasa itu kenangan manis bersama korang .. Dan if yang tak tahu bidang jahit menjahit nie korang boleh sediakan card untuk pilihan korang . Buatlah kad itu secantik yang boleh korang cipta dengan penuh rasa cinta dan akhirnya bila dah siap hadiahkan sahaja pada si tercinta . Pasti sidia akan merasa lebih seronok . 

:81: Kongsi Rahsia
Hey . Ini pom boley ! Korang boleh berkongsi pendapat dan citarasa serta rahsia story-mory korang bersama , ini juga untuk mengeratkan silaturahim dan membuatkan korang berdua bertambah rapat . Si dia juga mesti akan mempercayai korang sepenuh jiwa dan raga. hehe .. Dan si dia pasti jamin yang korang benar mencintai si dia .

:74: CD Lagu Favourite
Ehem-ehem .. if ada hari istimewa , hari lahir , hari-hari , bila-bila korang boleh juga menhadiahkan CD lagu yang digemari mereka . Pasti mereka akan merasa suka dengan cadangan itu . Dan mesti diorang akan menhayati lirik-lirik dan membuat teringat kat korang . Apabila diorang akan terpegang CD tersebut pasti rindu diorang akan bertambah kepada korang , kerana hadiah itu dari korang sendiri .. 

:64: Tengok Pawagam Bersama
Pasti ada citarasa tak sama kan?? Kalau pasal movie yang korang tak minat dan si dia pula minat,Mimie rasa korang kene bertolak ansur ..  Okey .. Bila korang dipawagam korang boleh tengok muka si dia  dalam senyap , mybe si dia tidak akan perasan .. Mesti korang tenang je tengok kan .. Okay , bila dah beli tiket wayang toh jangan pula dibuang.. korang simpan je lah buat kenangan manis bersama ..  Nanti korang boleh tengok dan teringat masa lalu korang bersama si dia .. Pasti orang rindu kan masa yang dah lalu atau bersama si dia .. 

No comments:

Post a Comment