JANTUNG HATI

Sial Tol Lah !!

 

Hey korang .. Korang nak tau tak apa yang dah terjadi kat mimie hari nie .. Situasi nie dah dua kali dah terjadi kat aku nie .. Ummm ... Sedeyh2 .. Eh2 .. Jangan blaa lagi .. Aku tak habis cite lagi nieh .. Korang nak tau  ke apa dah terjadi kat aku nie?? Kalau tanak tau .. Boleh lah dipersilakan bla dari sini .. Meh lah sini aku nak cite .. 

Korang tau tak pagi tadi masa aku tengah jalan nak gi sekolah dengan kawan aku toh... Aku tengah syox2 dengar cite kawan aku toh.. tibe2 ade lah kereta lah lalu .. So apa lagi aku kene buat .. Semestinye aku kene tepi lah supaya kete toh boleh lalu ..  Ape lah korang nieh ..  tu pom tak tau ke.. Hehe .. :D ..Aku tak sangka lah pulak rupe2nye laki yang duk lam kereta toh perangai macam setan betol lah ... dengan budak sekolah pom nak uat kire ugak ke?? Alahaii.. Apa lah sangat yang budak sekolah ada time nak pergi sekolah toh... bukannye ada barang kemas pom .. bukan ada duit 1 juta pom.. Hadoii laa.. Laen kali nak uat something tu pom ... fikir lah dulu .. Eh2.. Jangan lak fikir gune lutut .. Fikir lag gune otak sikit ..

Korang tau tak apa yang dah uat kat mimie...??? Hah !! tak tau ek?? Kesian kesiann ... Hehe .. Meh sini mimie nak citekan ... Mybe laki toh buta ke apa .. Ada ke patut nak curi beg sekolah mimie ... Haha.. Kelakar la pulak kalau mimie fikir-fikirkan ... Yunk oii ... cube bagitau sikit kat mimie.. Apa la sangat yang ada lam beg budak sekolah eh ... Bagi mimie la kan.. Mimie ase yang paling berharga pun.. Ada barang make-up je dalam beg budak sekolah , bukan duit 1 juta lah ..  Alaa.. maklum la kan.. Dah orang ketagih kan.. Maen hentam je lah nak ambek beg sape pom .. Ta kire budak sekolah atau tak .. Orang macam nie patut pergi buang kat sungai then bagi buaya makan.. bawu padam dengan muka toh !! fuhh !! Nie lah orang zaman sekarang .. semakin membahayakan je lah.. Eeee ..Ta suka lah manusia yang perangai macam setan nieh... 

No comments:

Post a Comment